Altres notícies

Cinemes Can Castellet signa un conveni amb l'associació de comerciants "Sant Boi Comerç"

Cinemes Can Castellet signa un conveni amb l'associació de comerciants "Sant Boi Comerç" per promoure el comerç local.

Avis i àvies, us esperem al cinema!

Amb el carnet de la Gent Gran, les sessions dels dijous no festius us surten a 2 € i les primeres sessions dels dimecres i divendres no festius, a 4,20 €

Gaudiu del cinema sols o acompanyats amb l’abonament CINE10

Us presentem tots els avantatges d’aquest abonament exclusiu de Can Castellet en què per només 45 euros podreu gaudir de 10 entrades de cinema… tant acompanyats com sols! Us ho expliqu

Estrenem la Sala 7: el nou espai virtual del cinema!

D’ara endavant hi trobareu aquelles pel·lícules i documentals que no vau poder gaudir al cinema, continguts infantils, streamings i molt més

Li donem al play a La Tarima de Can Castellet!

Dijous 27 d'octubre iniciem La Tarima: un cicle de concerts de músics emergents que farà vibrar tot Sant Boi

Sumeu-vos a… El cap de setmana de la infantil!

De novembre fins a març, cada mes dedicarem un cap de setmana a la canalla i projectarem una producció especialment feta per ells. Descobriu-ne la programació!

Han tornat els Dijous d'Art!

Cada últim dijous de mes a Can Castellet tornem a celebrar els Dijous d'Art: un cicle on mes a mes gaudim d'un documental d'art. Us presentem la programació d’aquesta segona temporada…

Tornen els DOCS PER TU!

Un dimarts al mes us acostem al cinema documental amb la segona edició del cicle DOCS PER TU. Descobriu la programació a continuació!

Convidem 6 grans de l’art al cinema.T’hi apuntes?

Al febrer comencem un nou cicle de documentals d’art centrats en grans artistes de tot el temps. Botticelli, Frida Kahlo, Munch i més ja estan asseguts a les butaques de Can Castellet. Només hi faltes tu!

Can Castellet puja el teló a l’òpera i el ballet!

archivado en: Promoció
El setembre és el mes dels nous inicis i a Can Castellet són l’òpera i el ballet els que tornen per envair d’emoció i talent les nostres pantalles. Us presentem la programació de la Royal Opera House de Londres que tindrem al cinema!

Si us penseu que se us han acabat les vacances aneu ben equivocats perquè des d’aquest setembre viatjareu a Londres des de Sant Boi mes a mes. La Royal Opera House de la capital britànica arrenca temporada amb una programació de luxe on no faltaran clàssics i a Can Castellet ja estem vestits de gala perquè les sales del cinema es converteixin en el gran i luxós teatre de la Royal quan hi poseu un peu.

Aconseguir una bona localitat sense que us hi deixeu la butxaca sembla impossible tant en les temporades operístiques d’aquí com de fora. És per aquesta raó que a Can Castellet hem apostat per fer d’aquest art una joia de la qual tothom pugui gaudir… i de quina manera! Les pantalles gegants de les nostres sales us situaran a la platea de la Royal perquè feu d’una tarda entre setmana al cine un pla d’allò més selecte.

La programació comptarà amb òperes i ballets en directe i funcions gravades: sigui quina sigui l’opció que veniu a veure, en sortireu amb la pell de gallina. I és que de setembre fins al juny de l’any que ve un non-stop de clàssics passaran per Can Castellet: Madame Butterfly, Aida, La Bohème, El Cascanueces, La Cenicienta, El Barbero de Sevilla, Turandot, Las Bodas de Fígaro, La Bella Durmiente, Il Trovatore, Otelo, Romeo y Julieta, La flauta mágica i molt més.

La primera cita de la temporada será el jueves 15 de septiembre con La Traviata. ¿Nos vemos?


Comparteix a xarxes socials