Altres notícies

Cinemes Can Castellet signa un conveni amb l'associació de comerciants "Sant Boi Comerç"

Cinemes Can Castellet signa un conveni amb l'associació de comerciants "Sant Boi Comerç" per promoure el comerç local.

Avis i àvies, us esperem al cinema!

Amb el carnet de la Gent Gran, les sessions dels dijous no festius us surten a 2 € i les primeres sessions dels dimecres i divendres no festius, a 4,20 €

Gaudiu del cinema sols o acompanyats amb l’abonament CINE10

Us presentem tots els avantatges d’aquest abonament exclusiu de Can Castellet en què per només 45 euros podreu gaudir de 10 entrades de cinema… tant acompanyats com sols! Us ho expliqu

Estrenem la Sala 7: el nou espai virtual del cinema!

D’ara endavant hi trobareu aquelles pel·lícules i documentals que no vau poder gaudir al cinema, continguts infantils, streamings i molt més

Viu el directe a La Tarima de la Sala 6!

Les propostes d’aquest cicle de concerts i màgia us faran vibrar amb el talent emergent

Acomiadem El cap de setmana de la infantil

Des de novembre fins a principis d’estiu, cada mes hem dedicat un cap de setmana a la canalla i hem projectat una producció especialment feta per ells.

Tots els documentals que hem pogut gaudir a la segona temporada dels Dijous d’Art

Cada últim dijous de mes a Can Castellet hem celebrat els Dijous d'Art: un cicle on mes a mes gaudim d'un documental d'art. Amants d'aquest còctel artístic, què us ha semblat la programació?

Així ha estat la segona temporada del DOCS PER TU

Un dimarts al mes us hem acostat al cinema documental amb la segona edició del cicle DOCS PER TU. De conflictes armats a gats de carrer, passant per músics desapareguts: aquesta ha estat la programació!

Hem convidat 6 grans de l’art al cinema!

Hem acabat la primera temporada del cicle ‘Els grans de l’art al cinema’, format per documentals d’art de grans artistes de tots els temps. Si us l’heu perdut, aquesta n’ha estat la programació

Can Castellet puja el teló a l’òpera i el ballet!

archivado en: Promoció
El setembre és el mes dels nous inicis i a Can Castellet són l’òpera i el ballet els que tornen per envair d’emoció i talent les nostres pantalles. Us presentem la programació de la Royal Opera House de Londres que tindrem al cinema!

Si us penseu que se us han acabat les vacances aneu ben equivocats perquè des d’aquest setembre viatjareu a Londres des de Sant Boi mes a mes. La Royal Opera House de la capital britànica arrenca temporada amb una programació de luxe on no faltaran clàssics i a Can Castellet ja estem vestits de gala perquè les sales del cinema es converteixin en el gran i luxós teatre de la Royal quan hi poseu un peu.

Aconseguir una bona localitat sense que us hi deixeu la butxaca sembla impossible tant en les temporades operístiques d’aquí com de fora. És per aquesta raó que a Can Castellet hem apostat per fer d’aquest art una joia de la qual tothom pugui gaudir… i de quina manera! Les pantalles gegants de les nostres sales us situaran a la platea de la Royal perquè feu d’una tarda entre setmana al cine un pla d’allò més selecte.

La programació comptarà amb òperes i ballets en directe i funcions gravades: sigui quina sigui l’opció que veniu a veure, en sortireu amb la pell de gallina. I és que de setembre fins al juny de l’any que ve un non-stop de clàssics passaran per Can Castellet: Madame Butterfly, Aida, La Bohème, El Cascanueces, La Cenicienta, El Barbero de Sevilla, Turandot, Las Bodas de Fígaro, La Bella Durmiente, Il Trovatore, Otelo, Romeo y Julieta, La flauta mágica i molt més.

La primera cita de la temporada será el jueves 15 de septiembre con La Traviata. ¿Nos vemos?


Comparteix a xarxes socials